دیدار کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش لیزنا، همزمان با روز گرامیداشت مادران شهدا، مدیرکل و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با خانواده شهید سید قاسم حسینی شهید مدافع حرم دیدار کردند.

 

مدیرکل کتابخانه ها ی عمومی خراسان رضوی در ابتدای این دیدار گفت: حضور در بیت این شهید بزرگوار به جهت ارج نهادن به مقام مادران شهدا و قدرشناسی نسبت به وجود خانواده شهدا است.

حجت السلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: این شهید و همه شهدای بزرگوار دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم محصول پرورش پاک و ناب خانواده هایی هستند که با شیر پاک و لقمه حلال و  تربیت صحیح آنها را در جهت اعتقاد عملی به آرمان ها و ارزش های مقدسی چون جهاد و دفاع و شهادت تربیت کردند.

وی ادامه داد:  امیدواریم راه شهدای عزیزمان همواره پرفروغ باشد و ما هم ادامه دهنده مسیر روشن آنها باشیم.

پدر شهید سید قاسم حسینی نیز در این دیدار گفت: شهید قاسم حسینی از جمله چهل شهید مدافع حرم سال های ابتدایی مبارزه با داعش بود که پیکر ایشان به وطن برنگشت و یادمانی برای آنها در بهشت رضا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: خانواده ما خانواده ای شهید پرور بوده است که در حال حاضر چهار شهید از این خانواده تقدیم اسلام عزیز شده است و شهید سید حسن عالمی دایی بزرگوار شهید سید قاسم نیز از شهدای مدافع حرم است.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از زندگی شهید و اعزام وی به سوریه جهت دفاع از حریم اهل بیت و حرم حضرت زینب(س) و دیدار خانواده های معظم شهدای فاطمیون با رهبر معظم انقلاب پرداخت.