کد خبر: 38848
تاریخ انتشار: شنبه, 04 اسفند 1397 - 11:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انعقاد تفاهمنامه همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کتابخانه های عمومی استان اردبیل

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل
برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی سوء مواد مخدر برگزار می شود.
انعقاد تفاهمنامه همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کتابخانه های عمومی استان اردبیل

به گزارش لیزنا، نشست مشترک رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی با بهنام بهشتی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به منظور انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک درمحل کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

در این نشست که با هدف بهره گیری از ظرفیت و توانائی های بالقوه این دو نهاد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی سوء مواد مخدر برگزار شد مقرر شد تعامل و ارتباط این نهاد ها برنامه های فرهنگی را به منظور اطلاع رسانی در خصوص آثار سوء مصرف مواد مخدر در بین اقشار مختلف اجرا کنند و همچنین برنامه هایی نیز برای بهبود یافتگان این حوزه اجرا شود.

گفتنی است شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهیه و ارسال کتاب های عمومی و تخصصی در حوزه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، به کتابخانه های عمومی را تعهد کرده است.

در بخش دیگری از این تفاهمنامه همکاری، کتابخانه های عمومی نیز نسبت به ایجاد بستر های لازم جهت استفاده بهبود یافتگان و خانواده های آنان از ظرفیت کتابخانه های عمومی و همچنین  برگزاری برنامه های ترویجی به منظور جلوگیری از گرایش جوانان و نوجوانان به سوی اعتیاد را فراهم خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: