کارگاه آموزشی «بایدها و نبایدهای رابطه زناشویی» برگزار می شود

به گزارش لیزنا، دور ششم کارگاه های آموزشی ویژه اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان با عنوان «بایدها و نبایدهای رابطه زناشویی» با مشارکت مرکز مشاوره خدمات بیدار با مدیریت محمود گلزاری و با حضور مهدی ملک محمد، مدرس کارگاه های روان‌شناسی و مهارت های زندگی روز یکشنبه ۱۲ اسفند به صورت رایگان برگزار می شود.

اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان می توانند از ساعت ۹ الی ۱۲ روز یکشنبه، ۱۲ اسفند ماه در کارگاه حضور یافته و از مباحث ارائه شده استفاده کنند و از ساعت ۱۴ الی۱۷ نیز از امکان مشاوره فردی بهره مند شوند. علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در کارگاه آموزشی و مشاوره فردی می توانند به کتابخانه عمومی خاتم النبیا به نشانی نسیم شهر، میدان هفت تیر، روبه روی شهرداری، جنب بوستان شهریار مراجعه کنند.

گفتنی است، دوره اول کارگاه های آموزشی شهرستان به دنبال برگزاری نخستین نشست فوق العاده شورای معاونین نهاد در شهرستان بهارستان استان تهران در قالب پنج دوره با عنوان های «پیشگیری از طلاق» با تدریس محمود گلزاری، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دوره آموزشی «شادی افزایی، غم زدایی» با حضور مهدی ملک محمد و کارگاه آموزشی «مدیریت استرس» در مرداد ماه سال جاری و کارگاه آموزشی «رهایی از حس تنهایی» ۲۶ آذر ماه برنامه ریزی و اجرا شد. دور دوم کارگاه های آموزشی ویژه اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان با عنوان «کارگاه‌های خودتوانمندسازی و مشاوره برای کاربران کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهارستان» با حضور اساتید برجسته حوزه روان شناسی در شش ماه دوم سال جاری به صورت رایگان  برنامه ریزی شده و تا پایان سال برگزار می شود