کد خبر: 39029
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 اسفند 1397 - 13:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی چالدران در آذربایجان غربی برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی
 رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان چالدران در چهارمین جلسه انجمن بر ضرورت برگزاری مستمر برنامه های ترویجی فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد.
چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی چالدران در آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش لیزنا، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان چالدران و بخش دشتک به ریاست حسن محمدزاده، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی تشکیل شد.

محمدزاده، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان چالدران در این جلسه بر لزوم حضور اعضای انجمن با آمادگی کامل در جلسات تاکید کرد و گفت: اعضای انجمن باید نسبت به مسائل و مشکلات موجود در حوزه کتابخانه های عمومی شهرستان اطلاعات کامل داشه باشند و در جلسات انجمن با برنامه و پیشنهاد حاضر شوند.

محمدزاده افزود: در راستای آشنایی کامل اعضای انجمن با کتابخانه‌های عمومی شهرستان شایسته است جلسات آتی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در کتابخانه‌های عمومی برگزار شود.

فرماندار چالدران در ادامه بر ضرورت برگزاری مستمر برنامه های ترویجی کتابخوانی اشاره کرد و گفت: دستگاه هایی که در این حوزه فعالیت دارند باید با انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان همکاری داشته باشند و هر گونه برنامه‌ایی مربوط به حوزه کتاب با هماهنگی دبیرخانه انجمن و با دعوت از اعضای انجمن جهت حضور در برنامه انجام شود.

سجاد پولادی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی چالدران نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرای مصوبات پیشین جلسات انجمن ارائه کرد و به مشکلات و نیازهای کتابخانه‌های عمومی اعم از نیاز به شاداب سازی جهت جذب مخاطب، به روز رسانی سیستم‌ها و راه اندازی اینترنت بی‌سیم اشاره کرد.

در پایان جلسه هر یک از اعضای انجمن به ارائه نظرات خود در خصوص شیوه های ترویج فرهنگ مطالعه پرداختند.

برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در کتابخانه‌ها، اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با کتابخوانی اعم از نقد کتاب، نشست کتاب‌خوان و جلسات جمع‌خوانی کتاب به صورت مستمر و با دعوت از اعضای انجمن، زمینه سازی برگزاری نمایشگاه کتاب با هماهنگی ناشرین برگزیده کشوری برای سال آتی از جمله مصوبات این جلسه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: