کد خبر: 39120
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 09:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 کتابخانه‌گردی استاندار یزد در روز 18 اسفند

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
 استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان یزد روز ۱۸ اسفند در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی امام علی(ع) یزد گفت: کتابخانه‌گردی، تمرین خوبی برای برنامه‌های فرهنگی سال آینده یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران است.
 کتابخانه‌گردی استاندار یزد در روز 18 اسفند

به گزارش لیزنا، محمدعلی طالبی در حاشیه حضور در طرح کتابخانه‌گردی در شهرستان یزد گفت: برنامه‌های فرهنگی به خصوص برنامه‌هایی که در حوزه کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود، برای جامعه مفید و اثربخش است.

وی افزود: سال آینده که یزد به عنوان پایتخت کتاباب ایران انتخاب شده است، باید تلاش کنیم انس مردم با اماکن فرهنگی و به خصوص کتابخانه‌ها بیشتر از گذشته شود تا شاهد رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه باشیم.

استاندار یزد تصریح کرد: کتابخانه‌گردی، حرکت ارزشمندی است که به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه‌های منتخب استان در حال برگزاری است و حضور مردم، فرهیختگان، کتابخوانان و اهالی کتاب در این برنامه به ارتباط هرچه بیشتر اقشار مختلف جامعه با کتابخانه‌ها کمک می‌کند.

او افزود: کتابخانه‌گردی در سالی که یزد قرار است پایتخت کتاب ایران باشد، تمرین خوبی برای اجرای برنامه‌های پربار در سال آینده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: