کد خبر: 39122
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 09:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید احد ده بزرگی از کتابخانه عمومی آیت الله ملک حسینی یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد
 همزمان با اجرای طرح ملی کتابخانه گردی، احد ده بزرگی از کتابخانه عمومی آیت الله ملک حسینی یاسوج بازدید کرد.
بازدید احد ده بزرگی از کتابخانه عمومی آیت الله ملک حسینی یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیزنا، احد ده بزرگی روز شنبه هجدهم اسفندماه، همزمان با روز کتابخانه‌گردی از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی آیت الله ملک حسینی یاسوج بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی گفت: کتابخانه عمومی مکانی مقدس است؛ وقتی در این مکان فرهنگی حاضر می شوم حس خوشایند و مطلوبی پیدا می کنم.

ده بزرگی در ادامه افزود: از اینکه امروز به کهگیلویه و بویراحمد آمده ام و در طرح زیبا و جالب کتابخانه گردی و در کنار بهترین یاران مهربان قرار گرفته ام خیلی خوشحالم. برای من توفیقی بود تا در یکی از طرح های دلچسب نهاد کتابخانه های عمومی کشور حاضر باشم. از این نهاد  تشکر می کنم که جوانان زیادی را به این مکان فرهنگی جذب کرده است.

ده بزرگی همچنین عنوان کرد: مقام معظم رهبری با  همه دغدغه هایی که در مسائل مهم کشور دارد از مطالعه صرفنظر نمی کند و این بهترین الگو برای کتابخوانی است.  ایشان در مجالسی که خدمتشان رسیده ام تمام  اقشار مردم به ویژه جوانان را به مطالعه کتاب های خوب و مفید رهنمون می کنند.

وی در پایان طرح کتابخانه گردی را بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت: به نظر من طرح کتابخانه گردی بسیار زیبا است و مکان پاک و مقدس کتابخانه را شاعرانه معرفی می کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: