کد خبر: 39134
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 09:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی فرهنگ جوین خراسان رضوی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
 کتابخانه عمومی تازه تاسیس فرهنگ جوین، با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت ۱۷اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و روز کتابخانه گردی میزبان مسئولان، فرهیختگان و نوگلان مهدکودک ها و عموم مردم بود.
اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی فرهنگ جوین خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی تازه تاسیس فرهنگ جوین، با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و روز کتابخانه گردی میزبان مسئولان، فرهیختگان و نوگلان مهدکودک ها و عموم مردم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوین در این مراسم ضمن تبریک ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: با توجه با پیشینه فرهنگی بخش رازی افتتاح کتابخانه فرهنگ اقدامی مهم و مثبت در این منطقه است.

مجید نقابی ادامه داد: اجرای طرح کتابخانه گردی با محوریت کتابخانه تازه تاسیس فرهنگ حرکتی موثر و تاثیرگذار در جهت معرفی کتابخانه و حضور بیشتر مردم در این کتابخانه خواهد بود.

در ادامه این برنامه رئیس اداره کتابخانه های عمومی جوین به تشریح فعالیت ها و اقدامات فرهنگی انجام گرفته توسط کتابخانه پرداخت

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: