کد خبر: 39136
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 09:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور در کتابخانه گردی استان خراسان رضوی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور با حضور در کتابخانه شهدای مدافع حرم و کتابخانه سیار سردار شهید ابوالفضل روشنک مشهد اجرای طرح کتابخانه گردی در منطقه محروم مشهد را قابل تقدیر دانست.
شرکت سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور در کتابخانه گردی استان خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور با حضور در کتابخانه شهدای مدافع حرم و کتابخانه سیار سردار شهید ابوالفضل روشنک مشهد اجرای طرح کتابخانه گردی در منطقه محروم مشهد را قابل تقدیر دانست.

وی ادامه داد: حدود چهار دهه با کتاب، درس و دانشگاه سرو کاردارم و به عنوان مربی در دانشگاه تدریس می کنم  و طبیعتا از کتاب دور نبودم و دوستی با کتاب، امری اجتناب ناپذیر است.

چمنیان افزود:  افتخارم این است که چهار کتاب را تالیف و ترجمه نمودم و همواره با کتاب ارتباط نزدیکی داشته ام.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور  اظهار کرد: خوشحالم که در این منطقه از شهر برای نوجوانانی که در آستانه رشد هستند، کتابخانه ای فعالیت می کند که  می تواند در شکل گیری شخصیت آنها تاثیر گذار باشد و ایجاد این پایگاه فرهنگی اتفاق مبارکی است.

چمنیان یادآور شد: آخرین بار کتابی در زمینه آکادمی فوتبال مطالعه کردم و بیش از سی سال است که در کتابخانه آستان قدس رضوی عضویت دارم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: