کد خبر: 39137
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 10:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دو نشست کتاب‌خوان در کتابخانه آیت الله خسروی شهرستان تکاب آذربایجان غربی برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی
 دو نشست کتاب‌خوان ویژه نوسوادان با حضور جمعی از مربیان و نوسوادان در کتابخانه عمومی آیت الله خسروی تکاب برگزار شد.
دو نشست کتاب‌خوان در کتابخانه آیت الله خسروی شهرستان تکاب آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش لیزنا، دو نشست کتاب‌خوان ویژه نوسوادان با حضور وحید مقصودی، رئیس اداره سوادآموزی تکاب، مربیان مرکز آموزش یادگیری شهید جواد محمدی،  کتابداران و جمعی از نوسوادان علاقه‌مند در کتابخانه عمومی آیت الله خسروی برگزار شد.

وحید مقصودی، رئیس اداره سوادآموزی تکاب، در ابتدای این نشست با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و همکاری فی ما بین کتابخانه‌ عمومی آیت الله خسروی و اداره نهضت سوادآموزی، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های سوادآموزی ارائه کرد.

حبیب‌اله نعمت‌الهی، مسئول کتابخانه آیت الله خسروی نیز در ادامه این نشست با اشاره به تفاهم‌نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و نهضت سوادآموزی، برگزاری چنین نشست‌هایی را ارزشمند برشمرد. وی با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی همچون دانشگاهی برای همه افراد عمل می‌کنند، اظهار داشت: کتابخانه‌ عمومی مرکزی است با هدف آموزش و یادگیری مادام‌العمر که همه افراد جامعه به‌ویژه نوسوادان می‌توانند از آن بهره‌مند گردند.

نعمت‌الهی نقش کتابخانه‌های عمومی در تقویت عادت خواندن در نوسوادان را بسیار مهم و اثرگذار دانست و افزود: با توجه  به انعقاد تفاهم نامه  جدید، کتابخانه‌ عمومی آیت الله خسروی آماده است تا به منظور اثربخشی بیشتر و بهتر، برنامه‌ها و طرح‌های مشترک را با نهضت سواد آموزی شهرستان برگزار کند.

در این نشست کتاب‌های «سوگنامه حضرت زینب(س)» نوشته علیرضا رجائی تهرانی، توسط نصیبه شاداب؛ «کلیدهای کام‌یابی در زندگی» نوشته مصطفی رضوی، توسط فرنوش ثمری؛ «ر فتارهای والدین با دختران جوان» نوشته محمد اکبری، توسط مریم رضوانی؛ «مروارید گم شده» نوشته مهری ماهوتی، توسط زهرا امیرخانی؛ «پاسخ به چند شبه فاطمی» نوشته نجم الدین طبسی، توسط فریبا ثابتی؛ «رفتار والدین و تربیت فرزندان» نوشته عباس خورشیدی توسط بهجت اقبالی معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: