کد خبر: 39141
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 11:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت معاون سیاسی، اجتماعی استاندار مرکزی در  کتابخانه گردی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی
معاون سیاسی، اجتماعی استانداری مرکزی با شرکت در مراسم روز کتابخانه گردی اراک گفت: استانداری وظیفه دارد به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کند.
شرکت معاون سیاسی، اجتماعی استاندار مرکزی در  کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در آیین کتابخانه گردی کتابخانه عمومی شماره یک شهر اراک گفت: استانداری وظیفه خود می‌داند که به کسانی که می‌خواهند فرهنگ کتابخوانی را در جامعه ترویج کنند، کمک کند.

اکرمی افزود: کمکی که استانداری مرکزی می‌تواند بکند این است که دستگاه‌های اجرایی را در این حوزه فعال کند و امیدواریم اعتبارات ویژه ای نیز در این زمینه در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: هر کس در هر جایگاهی که هست باید کتاب بخواند و برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه، باید همه کمک کنیم. اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در این زمینه فعال است و استانداری، سایر دستگاه‌های اجرایی، مردم و نخبگان هم باید به این مجموعه کمک کنند تا سال به سال شاهد این باشیم که میزان مطالعه مردم افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: ضرورت مطالعه بر هیچ کس پوشیده نیست و کتاب نیاز روح و عقل انسان ها است. همانگونه که اگر انسان‌ غذا نخورد، بیمار می‌شود و نهایتاً حیات خود را از دست خواهد داد، اگر کتاب نخواند نیز نیاز روح خود را نادیده گرفته و به موجودی تک بعدی تبدیل می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: