دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی و معاون نوآموزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

به گزارش لیزنا، نشست صمیمانه حامد زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با معاون نوآموزی آموزش و پرورش در اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

حامد زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این دیدار با اشاره به اجرای برنامه حلقه های مطالعاتی از سوی نهضت سوادآموزی در میان نوسوادان گفت: آمادگی داریم تا با همکاری دوجانبه، نشست کتاب‌خوان ویژه نوسوادان و جلسات شعر خوانی و نقد کتاب را با حضور نوسوادان در کتابخانه ها برگزار کنیم.

زارعی  خواستار تهیه تقویم کاری مشترک، منعطف و عملیاتی برای سال آینده شد و گفت: باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا مراجعه افراد به کتابخانه ها زیاد شده و این امر باعث ایجاد نتایج مثبت در جامعه شود.

احمد امیر شاهی، معاون نوآموزی سازمان آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار گفت: بحث کتاب و کتابخوانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مطالعه باعث تثبیت آموزش در نوسوادان می شود. به همین منظور در نهضت سواد آموزی شعار خواندن با خانواده را سر لوحه کاری خود قرار داده ایم و با تشکیل حلقه های مطالعاتی و ارسال کتاب و منابع به آدرس نو سوادان آن ها را به مطالعه کتاب در کنار سایر اعضای خانواده تشویق و ترغیب می کنیم

وی افزود: جامعه ای که دانش دارد، قدرت، توانایی و نفوذ دارد و ما باید بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه گسترش یابد.