کد خبر: 39151
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 12:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور استاندار خوزستان در طرح کتابخانه گردی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
غلامرضا شریعتی با حضور در طرح کتابخانه گردی گفت: امروزه محور توسعه دنیا دانایی محوری و تولید علم است هر کشوری بیشتر تولید علم داشته باشد سهم بیشتری از ثروت های مادی و معنوی جهان را برای مردم کشورش به ارمغان می آورد.
حضور استاندار خوزستان در طرح کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان به همراه علی حسین حسین زاده، معاون امور سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان و مدیران کل دستگاه های اجرایی در طرح ملی کتابخانه گردی شرکت و از کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم اهواز بازدید کردند.

استاندار خوزستان در این مراسم گفت: امروز به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در طرح ملی کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم اهواز حضور پیدا کردیم  و می توان گفت امروز برای کتابخوانان و کتابداران روز ویژه ای محسوب می شود.

شریعتی ادامه داد: حضور مردم به ویژه دانش آموزان در کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم در این روز به نوعی تبلیغ برای امر کتاب است و همچنین باعث ترویج کتابخوانی در بین مردم و به ویژه دانش آموزان خواهد شد.

استاندار خوزستان با رضایت از اجرای برنامه های فرهنگی و محتوایی در کتابخانه های عمومی و تاثیرات آن گفت: بازدید دانش آموزان از کتابخانه و اجرای برنامه های جنبی مشاوره ای و قصه گویی برا کودکان و همچنین جشن مختصر با حضور فرزند شهید مدافع حرم و خانواده های آن ها کار بسیار ارزنده ای است و هر چه ما بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهیم به آگاهی بخشی و دانایی جامعه کمک کردیم .

وی اضافه کرد: امروزه محور توسعه دنیا دانایی محوری و تولید علم است هر کشوری بیشتر تولید علم داشته باشد سهم بیشتری از ثروت های مادی و معنوی جهان را برای مردم کشورش به ارمغان می آورد.

استاندار خوزستان با اشاره ثمرات توسعه کتابخانه ها بر مبنای علم آموزی بیان داشت: باید تلاش کرد در مسیر پژوهش، تحقیق گام برداشته شود و با ایجاد و گسترش کتابخانه های عمومی در مناطق کم برخوردار می توانیم دسترسی مردم را به استفاده از اطلاعات ضروری تسهیل کنیم و این همان در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفتن است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: