شرکت عاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری استان همدان در کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا، طرح کتابخانه‌گردی با حضور مسئولان استانی در کتابخانه‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی و فرهنگسرای ولایت همدان به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

در بازدید آزادبخت معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار، از کتابخانه عمومی مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی، وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی توسط مدیر کل کتابخانه‌های عمومی انجام‌شده افزود: یکی از راه‌های ترویج کتابخوانی بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌هاست که می‌بایست به آن اهمیت بیشتری داد.

 مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان گفت: این کتابخانه ظرفیت بسیار خوبی دارد و قرار است در ایام نوروز نیز فعال باشد.

 مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان از برگزاری اردوی دانش‌آموزی در این کتابخانه طی ایام نوروز خبر داد و گفت: دانش‌آموزانی که ایام عید به تحصیل می‌پردازند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و زمان فعالیت این کتابخانه از هشت صبح تا هشت شب خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه در تمام کتابخانه‌های عمومی استان دو بخش مجزا استان‌شناسی و دفاع مقدس وجود دارد اظهار کرد: کتاب‌های نویسندگان بومی در این حوزه‌ها خریداری و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

عاطفه زارعی با بیان اینکه کتاب‌هایی از نویسندگان بومی در بخش استان‌شناسی قرارگرفته است گفت: به‌عنوان‌مثال کتاب خوبی در حوزه معماری خانه قدیمی استان خریداری و در اختیار کتاب‌خوانان قرارگرفته است.

کتابخانه عمومی فرهنگسرای ولایت، نیز با بازدید گرم مسئولان استانی از جمله حجت الاسلام حسنی حلم رئیس ستاد اقام نماز، سلماسی رئیس کمسیون فرهنگی، روانبخش رئیس کمسیون حقوقی، سعید خوشبخت رئیس سازمان ورزشی وفرهنگی و اجتماعی شهرداری استان همدان، بابک مهدی آزاد سرپرست سیما، منظر و فضای سبز شهری و گروه کمپین لبخند همراه بود.