کد خبر: 39158
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 13:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه گردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

منبع : روابط عمومی کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد
 رضا دهبانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون و جمعی از کارکنان اداره ارشاد اسلامی صبح امروز از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی(ره) شهر یاسوج بازدید کرد.
کتابخانه گردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

به گزارش لیزنا، رضا دهبانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه معاون و جمعی از کارکنان اداره ارشاد اسلامی صبح امروز از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی(ره) شهر یاسوج بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با استقبال از طرح ملی کتابخانه گردی گفت: طرح کتابخانه گردی در واقع ظرفیتی است که مسئولین فرهنگی ما، مدیران و همچنین کسانی که مرتبط با کار کتاب و کتابخوانی هستند بتوانند به جهت ایجاد رغبت و علاقمندی مراجعین و همچنین آشنایی با ظرفیت کتابخانه ها بیشترین استفاده را داشته باشند.

رضا دهبانی یکی دیگر از آثار مهم این طرح را آشنایی با جایگاه و نقش کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی و رسالت عظیم و حیاتی آنها در اطلاع رسانی دانست و گفت: اگر بپذیریم توسعه فرهنگی زیرساختی برای توسعه همه جانبه و پایدار است باید بگوییم که برای توسعه فرهنگی، کتاب و کتابخوانی دارای اهمیت ویژه ای است.

وی فعالیتهای خدماتی و فرهنگی کتابخانه های عمومی را در این چند ساله اخیر مطلوب ذکر کرد و افزود: جمع خوانی های کتاب، نشست های کتابخوان، جشنواره کتاب رضوی، جشنواره قصه گویی و دهها طرح دیگر فرهنگی در این سالهای اخیر در کتابخانه های عمومی رشد خوبی داشته است که این نشان از رسالت فرهنگی مطلوب این مجموعه فرهنگی در کنار سایر خدمات کتابخانه ای است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: