کد خبر: 39161
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 13:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله کرمان از کتابخانه عمومی شهید باهنر

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان
به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی، معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله کرمان از کتابخانه عمومی شهید باهنر بازدید کرد.
بازدید معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله کرمان از کتابخانه عمومی شهید باهنر

به گزارش لیزنا، سیاوش مسلمی، معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله کرمان در بازدید از  کتابخانه عمومی شهید باهنر گفت: کتابخانه مهمترین نهادی است که نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی همه اقشار جامعه را پاسخگوست.

وی در این مراسم عنوان کرد: با توجه به رسالت کتابخانه های عمومی در ارتقای سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اجرای طرح هایی همچون کتابخانه گردی در آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، تعالی فرهنگی،  امری موثر است.

مسلمی اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتابخوانی، اطلاع از اقدامات کتابخانه های عمومی توجه دادن عموم مردم به کتابخانه با این برنامه ها دست یافتنی است.

وی در ادامه از حضور ورزشکاران ملی در این برنامه ابراز خرسندی کرد و گفت: این اقدام  فرصت مناسبی برای آشنایی با ظرفیت های کتابخانه های عمومی و الگوپذیری جوانان از سوی گروه های مرجع همچون هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: