کد خبر: 39165
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 13:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

شرکت مدیرمجموعه حریم حامیان شهر بهشت در خراسان رضوی در کتابخانه گردی مشهد

  مدیر مجموعه حریم شهر بهشت مشهد با اشاره به اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه شهدای مدافع حرم، این طرح را نشانه ای از عزم اداره کل کتابخانه های عمومی استان بر اشاعه فرهنگ کتابخوانی در مناطق محروم دانست.
شرکت مدیرمجموعه حریم حامیان شهر بهشت در خراسان رضوی در کتابخانه گردی مشهد

به گزارش لیزنا، حجت الاسلام ناطقی، مدیر مجموعه حریم شهر بهشت مشهد با اشاره به اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه شهدای مدافع حرم، این طرح را نشانه ای از عزم اداره کل کتابخانه های عمومی استان بر اشاعه فرهنگ کتابخوانی در مناطق محروم دانست.

 

مدیر مجموعه حریم حامیان شهر بهشت گفت: حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از ساعات ابتدایی صبح در محل کتابخانه شهدای مدافع حرم در حاشیه شهر باعث افتخار است. این امر نشان دهنده عزم راسخ اداره کل کتابخانه های عمومی بر اشاعه فرهنگ کتابخوانی در مناطق کمتر برخوردار است.

مدیر مجموعه حریم حامیان شهر بهشت خاطرنشان کرد: امید است سایر مسئولان نیز با شرکت در چنین طرحی این سنت پسندیده را به جای آورند.

وی افزود: در مناطق کمتر برخوردار شهر مشهد، با توجه به رشد جمعیت و علیرغم وجود نویسندگان، ادیبان، افراد اهل مطالعه در این مناطق، دسترسی به امکانات رفاهی، فرهنگسراها، کتابخانه ها و قرائت خانه ها محدود است. افتتاح کتابخانه شهدای مدافع حرم در این منطقه با استقبال گسترده ای از سوی اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان، دانش آموزان مواجه شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: