کد خبر: 39167
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 13:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد، در طرح ملی کتابخانه گردی خراسان رضوی

منبع : روابط عمومی ادراه کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
  مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد مقدس با حضور در طرح کتابخانه گردی کتابخانه سیار سردار شهید ابوالفضل روشنک در روستای گرجی مشهد گفت: کتابخانه های سیار ابزارهای ایجاد تحول در فرهنگ کتابخوانی هستند.
حضور مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد، در طرح ملی کتابخانه گردی خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، محمد حسین روشنک، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد مقدس با حضور در طرح کتابخانه گردی کتابخانه سیار سردار شهید ابوالفضل روشنک در روستای گرجی مشهد گفت: کتابخانه های سیار ابزارهای ایجاد تحول در فرهنگ کتابخوانی هستند.

 

روشنک در جمع دانش آموزان روستای گرجی گفت: کتابخانه های سیار امکان تازه ای هستند که خانواده ها، نسل جوان و نوجوان را به سوی کتاب و کتابخوانی جذب می کنند. طرح کتابخانه های متمرکز در جهت اشاعه فرهنگ کتابخوانی به تنهایی کفایت نمی کند و باید با ایجاد روش ها و انگیزش های نو قدم های تازه ای برداشت.

محمد حسین روشنک خاطرنشان کرد: اگر امروز به عنوان بانی امرکتابخانه های سیار فعالیت می کنم همه را مرهون انس با کتاب در دوران کودکی می دانم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: