برپایی دو نمایشگاه در کتابخانه حسینیه ارشاد

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برای نگاهی دوباره به کتابهای نفیس و قدیمی موجود در کتابخانه، نمایشگاه موضوعی بر اساس چیدمان (رده بندی) آنها در قفسه‌ها را به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

نمایشگاه این هفته از تاریخ  31 فروردین ماه الی 6 اردیبهشت ماه با  موضوع «اسلام و موسیقی، اسلام و جوانان» در بخش امانت برگزار می‌شود.

همچنین  کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به دلیل اهمیت آشنایی افراد با منابع مرجع و ضرورت استفاده از این دسته از منابع برای انجام پژوهش، نمایشگاه‌هایی از منابع مرجع موجود در کتابخانه برپا خواهد کرد. منابعی در پاسخ به یوالاتی مانند: پوشش گیاهی ایران چگونه است؟ محل رویش گلها و گیاهان ایران کجاست؟ زمان برداشت گیاهان دارویی چه وقت است؟ قارچ‌های سمی و خوراکی کدامند؟ نحوه مصرف و تداخلات گیاهان دارویی چگونه است؟ نام کدام گیاهان ریشه یونانی دارد؟ ...

   نهمین نمایشگاه موضوعی دوهفتگی با موضوع «گیاه‌شناسی» از تاریخ 24 فروردین تا 5 اردیبهشت ماه  برگزار می‌شود. با استفاده از منابع این نمایشگاه می‌توانید به پرسش‌هایی که در ذهن‌تان دارید، پاسخ دهید.

   کتابداران مرجع مشتاقانه آماده دریافت نظرات و پاسخ‌گویی به پرسش‌های علاقه‌مندان هستند. افراد می‌توانند با شماره تلفن 7-22894004 (داخلی 24) تماس گرفته، یا از طریق نشانی www.hepl.ir پرسش‌های خود را با کتابدار آنلاین در میان گذارند.