خدمات ویژۀ کنکوری‌ها در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی

به گزارش لیزنا، رئیس این سازمان در نخستین نشست خبری خود با رسانه‌ها از افزایش ساعات خدمات کتابخانۀ مرکزی و 9کتابخانۀ وابستۀ این سازمان از ابتدای اردیبهشت‌ماه تا پیش از کنکور سراسری خبر داد. وی در این خصوص افزود: کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی که تا پیش از این تا ساعت 22 به محققان ارائۀ خدمات می‌داد، در تاریخ ذکر شده، خدمات خود را برای جوانان و نوجوانان نیز تا ساعت 22 افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی افزود: 9 کتابخانۀ وابسته به این سازمان در مشهد، شامل کتابخانه‌های امام جعفر صادق(ع) واقع در وکیل‌آباد36، مسجدالرضا(ع) در احمدآباد، آیت‌الله شیخ هاشم قزوینی واقع در انتهای مصلی 25 و 27، آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی در خیابان طبرسی، مسجد حضرت سجاد(ع) واقع در سجاد21، مسجد جوادالائمه در هاشمیۀ31، امام‌رضا(ع) در مسجد غدیر باباعلی واقع در قاسم‌آباد، مسجد پیغمبراکرم(ص) در رضاشهر و مسجد زینبیه واقع در مطهری شمالی2، در این مدت تا ساعت 21 ارائۀ خدمات خواهند داشت.

وی همچنین در ادامه، از خدمات ویژۀ کتابخانۀ مرکزی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال دانش‌آموزان و دانشجویان در ایام امتحانات، سالن‌های مطالعۀ جوانان و نوجوانان و تالار محققان تا ساعتی پیش از سحر به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.