کد خبر: 39531
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 ارديبهشت 1398 - 11:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان با رئیس سازمان دانش‌آموزی این استان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان
 سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان با هدف استفاده از تمامی ظرفیت های استان برای برگزاری باشکوه نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با رئیس سازمان دانش‌آموزی این استان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان با رئیس سازمان دانش‌آموزی این استان

به گزارش لیزنا، اسحاق اکبری، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در نشستی با سعید دهقانلو، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بیان داشت:سازمان دانش‌آموزی با ظرفیت‌هایی نظیر خبرگزاری پانا، گروه‌های پیشتاز دانش‌آموزی و مربیان علاقه‌مند، بستر بسیار مناسبی برای تبلیغ نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دارد.

وی با اشاره به این مطلب که برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی موجب ترویج فرهنگ مطالعه می‌شود، اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی شاخص به عزم همگانی نیاز دارد.

اکبری با تأکید بر اینکه مطالعه موجب افزایش آگاهی و نیز خلاقیت ذهنی می‌شود، عنوان کرد: مطالعه می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز مؤثر باشد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان گفت: این سازمان آمادگی لازم برای مشارکت و تعامل با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان را جهت برگزاری باشکوه‌ نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دارد.

در ادامه سعید دهقانلو، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: مردم استان سمنان استقبال بی‌نظیری از هشتمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی داشتند.

وی افزود: برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی موجب ترویج فرهنگ مطالعه و آگاهی مردم از سیره زندگی ائمه اطهار (ع) می‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: