در دیدار با معاونت پژوهشی و فرهنگی سپاه امام صادق(ع) و مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر مطرح شد:
استفاده از ظرفیت عظیم سپاه و بسیج در برگزاری جشنواره رضوی

به گزارش لیزنا، سیدعلی هاشمی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار معاون دانش و پژوهش  و سرهنگ پاسدار غلامرضا جمالی معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به منظور تبیین نهمین جشنواره رضوی در سپاه امام صادق (ع) برگزار شد، سید علی هاشمی مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی از سیاستهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که نهمین دوره آن آغاز شده است و تا بیست و هفتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سیدعلی هاشمی عنوان کرد: در این جشنواره 12 کتاب برای رده های سنی مختلف معرفی و ارائه شده است که هم بصورت مکتوب و هم فایل الکترونیکی آن در کتابخانه های عمومی قابل دسترسی است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: فرصت بسیار مناسبی است که این 12 عنوان کتاب،  مردم  را با سیره امام رضا (ع) و سایر ائمه  اهلبیت (ع) آشنا نماید.

هاشمی تصریح کرد علاقه مندان می توانند به سه صورت پویش مجازی، الکترونیکی و مکتوب در این جشنواره شرکت نمایند.

وی گفت:  از دیگر ویژگی هایی که که این دوره را با دوره های قبل متمایز می کند امکان بهره مندی از منابع آزاد مرتبط با موضوع در پویش مجازی جشنواره است.

هاشمی افزود: علاقه مندان  می توانند جهت شرکت در این جشنواره به کتابخانه های عمومی استان و یا به سایتrazavi.iranpl.ir  مراجعه نمایند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) بوشهر نیز با ابراز خشنودی از برگزاری مستمر این جشنواره گفت: هدف جشنواره رضوی هم راستا با برنامه های فرهنگی سپاه است  که در این راستا از ظرفیتهای موجود در ترویج فرهنگ رضوی و همچنین برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی بهره خواهیم گرفت.

معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) بوشهر تصریح کرد: در راستای اقدامات و فعالیت های فرهنگی و پژوهشی سپاه امام صادق(ع) بوشهر تلاش میکنیم که این جشنواره را در بین پاسداران، سربازان وخانواده های ایشان برگزار کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد از حداکثر پتانسیل های خود در سراسر استان در ترویج و تبلیغ جشنواره رضوی بهره خواهیم برد.

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا جمالی، معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) نیز گفت با استفاده از بسترهای تبلیغاتی چون نصب بیلبورد، تبلیغ در فضای مجازی، تولید پویانمایی، حلقه های صالحین و محفل انس با قرآن که در صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با بهره گیری از تبلیغات موثر می توان  خانواده  بزرگ بسیجیان و پاسداران استان بوشهر را در جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت داد.