مشارکت دستگاه‌های فرهنگی سمنان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

به گزارش لیزنا، جلسه  مدیران خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با محوریت برگزاری باشکوه نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد.

سعید دهقانلو، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در این جلسه ضمن بیان اینکه  برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی موجب ترویج فرهنگ مطالعه و سیره ائمه اطهار (ع) می شود، اظهار داشت: برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی به  حمایت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی نیازمندیم.

وی  گفت: گام برداشتن  برای برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی  توفیق الهی محسوب می شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز با اشاره به این مطلب که جشنواره دوسالانه سفرنامه نویسی و خاطره نامه نویسی رضوی به همراه جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان برگزار می شود، عنوان کرد: سمنان امسال برای اولین بار میزبان برگزاری جشنواره دوسالانه سفرنامه نویسی و خاطره نامه نویسی رضوی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره ها در گسترش فرهنگ و سیره رضوی و نیز ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، مشارکت و همکاری دستگاه‌های خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی را در برگزاری بهتر این جشنواره ها بسیار مهم و موثر خواند.

گفتنی است، در نشست مدیران خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شرکت کنندگان آمادگی دستگاه های خود را برای مشارکت و همکاری در برگزاری این جشنواره ها اعلام کردند.