مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:
جشنواره کتابخوانی رضوی از کمیت و کیفیت بالایی برخوردار شده است

به گزارش لیزنا، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، روز شنبه 21 اردیبهشت ماه در نشست با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: این جشنواره که به یکی از جشنواره های مهم و موثر فرهنگی کشور تبدیل شده هرساله با استقبال گسترده مردم استان روبرو می شود.

وی، ترویج فرهنگ رضوی را مهمترین هدف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: کتاب بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ ناب دینی و اسلامی است و در همین راستا جشنواره کتابخوانی رضوی بهترین را فراهم کرده است.

کارگران تصریح کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اعلام آمادگی می کنیم و همه ظرفیتهای موجود را به کار می گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشارکت در امور فرهنگی بهترین فرصت برای اجرای هرچه بهتر برنامه هاست.

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز ضمن تشکر از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه های فرهنگی کتابخانه ها، به بیان شیوه نامه و مراحل اجرای این جشنواره در سال جاری اشاره کرد و افزود: ان شا ا.. امسال شاهد موفقیت بیش از پیش این جشنواره  خواهیم بود.

گفتنی است در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری26هزار و 300نفر شرکت کردند که از این تعداد 15 هزار و 33 نفر در بخش مکتوب و 11 هزار و 267 نفر در بخش آنلاین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) و شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع) از طریق تولید و انتشار گسترده‌ این آثار از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است.