کد خبر: 39674
تاریخ انتشار: شنبه, 28 ارديبهشت 1398 - 14:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل؛

نشست مطالعاتی از منابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
همزمان با شروع فعالیت نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، نشست مطالعاتی از منابع این جشنواره در کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل برگزار شد.
نشست مطالعاتی از منابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد

به گزارش لیزنا، مجید حیدری کتابدار کتابخانه شهیدان اسلام هفتکل از برگزاری نشست مطالعاتی از کتابهای گروه جوان و بزرگسال نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این کتابخانه خبر داد.

در این نشست پنج کتاب «مهارت‌های ارتباط موثر در سیره امام رضا علیه‌السلام» نوشته علی جانفزا  و علی خیاط از انتشارات به نشر، «فصل فیروزه» نوشته محبوبه زارع از انتشارات کتابستان معرفت، «درّ عصمت؛ مروری بر زندگانی حضرت معصومه سلام‌الله علیها» نوشته علی اشرف عبدی از انتشارات زائر، «ابوالفضل نهضت رضوی، زندگانی حضرت احمدبن موسی علیه السلام شاه‌چراغ» نوشته محمدرضا سنگری از انتشارات شاهچراغ و کتاب «سیره تقوی؛ ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام جواد علیه‌السلام» نوشته جواد محدثی از انتشارات به نشر مورد مطالعه قرار گرفتند .

وی گفت : هدف از این نشست آماده سازی اعضا برای شرکت در آزمون جشنواره و همچنین تشویق به کتابخوانی و آشنایی با سیره ائمه علیه السلام است .

در پایان این نشست اعضا پس از مطالعه منابع جشنواره به شرکت در آزمون الکترونیکی پرداختند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: