کد خبر: 39677
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 ارديبهشت 1398 - 08:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با همكاري بخشداري مركزي اشتهارد؛

حضور روستاييان بخش مركزي در كتابخانه هاي عمومي اشتهارد

منبع : روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد
با همكاري بخشدار و دهياران روستاهاي بخش مركزي اشتهارد، كودكان ، نوجوانان و جوانان روستا در هفته يك بار از فضاهاي كتابخانه اي و خدمات آن در شهر استفاده مي كنند.
حضور روستاييان بخش مركزي در كتابخانه هاي عمومي اشتهارد

به گزارش لیزنا، رييس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان اشتهارد با اعلام اين خبر افزود: به منظور ارائه خدمات به روستاييان عزيز اشتهاردي ، طي هماهنگي با بخشدار محترم بخش مركزي، كودكان ، نوجوانان و جوانان روستاهاي اين بخش با تامين وسيله اياب و ذهاب بصورت جمعي در هفته يك نوبت براي هر روستا از خدمات كتابخانه اي بهره مند خواهند شد .

داود اسدي در ادامه افزود: اين برنامه تا كنون با حضور روستاييان روستاي ايپك آغاز و در هفته هاي بعدي نيز ساير روستاهاي بخش مركزي از اين فرصت بوجود آمده استفاده خواهند و اين زمينه حضور آنها به رشد و شكوفايي علمي و فرهنگي روستاييان عزيز خواهد انجاميد .

اسدي در ادامه تصریح  كرد: با توجه به فراهم نبودن ايجاد كتابخانه در همه روستاها مي توان با برنامه ريزي مناسب و تعامل با مجموعه مديريت شهرستان ، زمينه حضور روستاييان در كتابخانه ها را تامين تا خدمات كتابخانه اي به اين قشر عزيز زحمتكش نيز فراهم شود.

رييس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان اشتهارد گفت: برگزاري جشنواره كتابخواني رضوي فرصتي شد تا كودكان و نوجوانان روستاهاي اشتهارد بتوانند با حضور در كتابخانه هم بصورت الكترونيكي و انلاين در مسابقات كتابخواني شركت كنند و هم در مسابقه نقاشي جشنواره رضوي با كشيدن نقاشي هاي خود درباره حضرت علي بن موسي الرضا (ع) شركت كنند.

گفتني است شهرستان اشتهارد با داشتن 4  باب كتابخانه به نسبت شاخص جمعيتي در رتبه اول استان قرار دارد و با اين وجود دوري روستاها از مركز شهر باعث شده است روستاييان در دسترسي به كتابخانه دچار مشكل شوند كه با اجراي اين طرح كم كم پاي روستاييان به كتابخانه هاي عمومي و استفاده از منابع كتابخانه باز خواهد شد. 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: