کد خبر: 39695
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 ارديبهشت 1398 - 09:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بهره گیری از ظرفیت های جمعیت هلال احمر در برگزاری نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل
تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین کتابخانه های عمومی و جمعیت هلال احمر اردبیل به منظور برگزاری نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی منعقد شد.
بهره گیری از ظرفیت های جمعیت هلال احمر در برگزاری نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی

به گزارش لیزنا، همزمان با برگزاری نهمین جشنواره سراسری کتاب خوانی رضوی، در نشست مشترک مدیران کل کتابخانه های عمومی اردبیل و جمعیت هلال احمر استان، تفاهمنامه همکاری مشترک در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد فرهنگی به امضا رسید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی اردبیل در این نشست استفاده از ظرفیت ها و توانائی های جمعیت هلال احمر را در جهت برگزاری این رویداد فرهنگی دانست و گفت: در تلاش هستیم با جذب مشارکت های نهاد های مختلف بویژه دستگاههای فرهنگی، نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی را باشکوهتر از سال های گذشته برگزار کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالقوه جمعیت هلال احمر در جهت جذب جوانان علاقه مند و فعال در مشارکت های اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: از این ظرفیت می توان در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بهره برد.

مدیرعامل جمعبت هلال احمر نیز از آمادگی این سازمان برای مشارکت در برگزاری نهمین جشنواره رضوی خبر داد و گفت: مراکز و نیروهای تحت پوشش این سازمان ضمن شرکت در این برنامه های فرهنگی از تمام ظرفیت های خود در راستای انجام تبلیغات به منظور برگزاری جشنواره رضوی بهره خواهند برد.

در ادامه این نشست مشترک تفاهمنامه همکاری بین مدیران این دو نهاد مبادله شد.  

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: