کد خبر: 39724
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 خرداد 1398 - 12:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دوره مقدماتی «ارتباط نوشتاری» برای تمامی کارکنان و کتابداران نهاد برگزار می شود

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
نخستین دوره از مجموعه‌های آموزشی «مهارت‌های ارتباطی» با عنوان «ارتباط نوشتاری» برای استفاده تمامی کارکنان و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از روز ۲۵ خردادماه آغاز می‌شود.
دوره مقدماتی «ارتباط نوشتاری» برای تمامی کارکنان و کتابداران نهاد برگزار می شود

به گزارش لیزنا، دوره مقدماتی «ارتباط نوشتاری» از سلسله مجموعه‌های آموزشی «مهارت‌های ارتباطی» از سوی دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف بهبود اثربخشی و تعاملی کتابداران و کارکنان نهاد از روز چهارشنبه بیست و پنجم خردادماه از طریق سامانه آموزش به نشانی amoozesh.iranpl.ir آغاز می‌شود.

نخستین مرحله و سطح از دوره آموزشی «ارتباط نوشتاری» از طریق سامانه آموزشی کارکنان نهاد و بدون نیاز به ثبت‌نام از تاریخ یاد شده در دسترس تمامی همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خواهد بود.

دوره مقدماتی «ارتباط نوشتاری» به عنوان نخستین بخش از این دوره آموزشی در قالب ۷ جلسه و ۱۶ ساعت آموزشی به کارکنان و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارائه خواهد شد.

مجموعه آموزشی «مهارت‌های ارتباطی» بر اساس نیازسنجی‌های آموزشی و ضرورت بهبود اثربخشی ارتباطی و تعاملی همکاران، اعم از کتابداران و کارکنان ستادی شاغل در نهاد، در سه مرحله نوشتاری، گفتاری و غیرکلامی؛ و دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: