کد خبر: 24793
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 تیر 1395 - 13:02

داخلی

»

اخبار کتاب

در طول دوهفته؛

فروش بیش از150 هزار نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب

منبع : لیزنا
 با گذشت حدود دو هفته از اجرای طرح «تابستانه کتاب» 157 هزار و 611 نسخه کتاب از سوی 65 هزار و 578 نفر خریداری شده است.
 فروش بیش از150 هزار نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب

 به گزارش  لیزنا، طرح « تابستانه کتاب» که با شعار « فراغتی و کتابی » در بازه زمانی یک ماه از 16 تیرماه آغاز شده است و تا 15 مردادماه 95 در سطح کشور اجرا می شود، با استقبال کتابفروشی ‌ها و کتابخوان‌ های شهرهای بزرگ و کوچک کشور همراه شده است.

 

گفتنی است استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، قم، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، مازندران و فارس تاکنون از بین 31 استان مشارکت کننده در این طرح، جزو 10 استان پر فروش بر اساس کتاب شناخته شده اند.

 

همچنین، کتابفروشی های «شهر کتاب مشهد»، «نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام»اهواز، «رشد»اهواز، «كتاب آبان»مشهد، «کمال اندیشه» تهران، «کتاب شهر»کرمانشاه، «شهر كتاب ساری»، «فرازمند رشت»، «دهكده كتاب»اراک و «نمايشگاه كتاب كودك» تهران تاکنون از بین 481 کتابفروشی فعال در طرح «تابستانه کتاب» جزو پر فروش ترین کتابفروشی ها بر اساس کتاب در سطح کشور  هستند.

 کتاب های «من پيش از تو» انتشارت آموت، «بيشعوري» انتشارات تيسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس، «ارتباط بدون خشونت» اختران، «داستان خرس هاي پاندا» انتشارات شمشاد، «پس از تو» انتشارات آموت،  «شازده كوچولو» انتشارات نگاه، «هنر شفاف انديشيدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش ترين كتاب‌ ها در طرح تابستانه كتاب هستند.

 

در طرح« تابستانه كتاب» كتاب هاي عمومي از 20% تخفيف و كتاب هاي كودك و نوجوان از 25% تخفيف برخوردار مي شوند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: