کد خبر: 37801
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 آذر 1397 - 10:57

داخلی

»

اخبار کتاب

اجرای طرح تبادل کتاب قدیمی و کاغذهای باطله کودکان با کتاب داستان نو

منبع : لیزنا
گروه خیرات کتاب در کاشمر به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در کنار آموزش بازیافت، اقدام به معاوضه کتب کهنه و کاغذهای باطله کودکان با کتاب داستان نو در مدارس ابتدایی این شهرستان کرد.
اجرای طرح تبادل کتاب قدیمی و کاغذهای باطله کودکان با کتاب داستان نو

 

به گزارش لیزنا، حسین افشاری، موسس گروه خیرات کتاب گفت: در این طرح که همزمان با هفته کتاب برگزار گردید، دانش آموزان ابتدایی با اطلاع قبلی به جمع آوری کتب کهنه و کاغذهای باطله در منزل ترغیب شدند و در روز مشخصی با حضور گروه خیرات کتاب به معاوضه با کتب داستان و شعر کودکانه نو پرداختند.

وی افزود: در پایان این برنامه نیز مراسم با نشاط قصه گویی کودکان برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های متعدد 4 ساله این گروه بیان کرد: تاکنون بیش از 22 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان با کمک های مالی خیرین، به 120 مدرسه روستایی و محروم این شهرستان اهدا شده است که امسال نیز 2هزار جلد کتاب به 20 مدرسه متوسطه اول روستایی در ابتدای هفته کتاب اهدا شد.

افشاری همچنین گفت: گروه خیرات کتاب ضمن توجه به کمیت و کیفیت کتب خریداری شده در این طرح که شامل موضوعات متنوع و متعدد مورد نیاز کودکان و نوجوانان است، برای کیفیت بخشیدن به برنامه ها و ترغیب کودکان به مطالعه، طرح هایی نظیر تربیت"کتاب یار"، طرح "حلقه مطالعه"، اجرای "زنگ مطالعه" در مدارس و برگزاری کارگاه های آموزش قصه گویی و انتخاب کتب مناسب برای مربیان و والدین را در دست اجرا دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: