کد خبر: 38894
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 اسفند 1397 - 09:56

داخلی

»

اخبار کتاب

امروز مهرآیینی برای نکوداشت جمشید خانیان برگزار می شود

منبع : روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
 در سومین مهرآیین نکوداشت نامزدهای دریافت جایزه‌ آستریدلیندگرن روز ۷ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران از جمشید خانیان تجلیل می‌شود.
امروز مهرآیینی برای نکوداشت جمشید خانیان برگزار می شود

به گزارش لیزنا، در این آیین سودابه امینی مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن خوش آمدگویی گزارشی از در مورد اهداف برپایی نکوداشت ارایه می‌کند و در ادامه مریم کهنسال عضو هیات علمی دانشگاه شیراز به‌ عنوان سخنران صحبت خواهد کرد.

هم‌چنین عباس جهانگیریان  عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در این برنامه به ارایه گزارشی از چگونگی روند انتخاب و معیارهای مورد نظر برای معرفی کاندیداهای این جایزه می‌پردازد.

سخنرانی جمشید خانیان نامزد دریافت جایزه‌ی جهانی آستریدلیندگرن، پخش نماهنگ و آیین تجلیل از دیگر برنامه‌های سومین مهرآیین نکوداشت است.

این سومین برنامه از مجموعه چهار نکوداشتی است که برای نامزدهای دریافت جایزه ادبی آسترید لیندگرن سوئد از سوی کانون برگزار می‌شود که پیش از این برای علی‌اصغر سیدآبادی روز پنجم اسفند برگزار شد و روز ششم و هشتم نیز از فرهاد حسن‌زاده و هوشنگ مرادی‌کرمانی قدردانی می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: