کد خبر: 40039
تاریخ انتشار: شنبه, 12 مرداد 1398 - 09:44

داخلی

»

اخبار کتاب

مسئولیت وزارت ارشاد تامین کاغذ نشر است

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،
مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به انتشار اخباری مبنی بر عدم تخصیص کاغذ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صنف نوشت افزار پاسخ داد.
مسئولیت وزارت ارشاد تامین کاغذ نشر است

 

به گزارش لیزنا، سید محمد طباطبایی حسینی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی کاغذ نشر و مطبوعات است و معاونت امور فرهنگی به طور مشخص به عنوان متولی کاغذ نشر مشخص شده است.

وی ادامه دادکاغذ نشر برای کتاب‌های غیر درسی است و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیتی برای تامین کاغذ غیر از این حوزه ندارد.

مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: بر اساس جلسه‌های برگزار شده مقدار مشخصی ارز با نرخ دولتی برای کاغذ نشر و کاغذ مطبوعات در نظر گرفته شده که مسئولیت این حوزه با وزارت ارشاد و مسئولیت کاغذ نشر بر عهده معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه است.

طباطبائی افزود: خارج از این حوزه در خصوص واردات و تخصیص کاغذ با ارز نیمایی و کاغذ با نرخ آزاد هیچ اختیار و مسئولیتی بر عهده وزارت ارشاد و به پیرو آن بر عهده معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه نیست.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: