کد خبر: 27224
تاریخ انتشار: شنبه, 16 بهمن 1395 - 11:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

40 عنوان کتاب از نویسندگان بومی البرز خریداری شد

منبع : لیزنا
اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز در اقدامی بیش از 40 عنوان کتاب از نویسندگان بومی به ارزش 150 میلیون ریال خریداری کرد.
40 عنوان کتاب از نویسندگان بومی البرز خریداری شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، اداره کل کتابخانه های عمومی البرز در اقدامی تقریباٌ 2000 جلد کتاب به ارزش 150 میلیون ریال با موضوعات ادبی، تاریخ، دین، دفاع مقدس و غیره از نویسندگان بومی استان البرز خریداری و به لیست کتب‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی استان  اضافه کرد.

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه های البرز با اعلام این مطلب گفت: استان البرز دارای ظرفیت بالایی از نظر دانش عمومی است و با توجه به اینکه نیاز کتابخانه‌های عمومی به انواع کتاب و سلایق مختلف بیش از پیش احساس می‌شود و انتظارات اعضای کتابخانه‌های عمومی از این اداره کل به طور طبیعی بالاست و منابع ما نیز باید طبق درخواست‌ها و نیاز اعضا باشد، برای تکمیل و تجهیز منابع کتابخانه‌ها یکی از اقدامات این اداره کل خریداری آثار ارزشمند نویسندگان بومی استان برای کتابخانه‌های عمومی است.

کاظم قاسمی ادامه داد: در همین راستا اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز که نیاز مطالعه در جامعه را درک کرده و آن را یک احساس تکلیف می‌دانند پا پیش گذاشته و بر اساس نیازمندی‌ها و شرایط روز جامعه کتاب‌هایی را برای کتابخانه‌های عمومی البرز خریداری کردیم.

قاسمی در پایان از نهادها، موسسات و ارگان‌های خصوصی و دولتی خواست تا در اقدام فرهنگی و ارزشمند برای اهداء کتاب به کتابخانه‌های استان با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مشارکت کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: