کد خبر: 38185
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 دی 1397 - 14:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست نقد و معرفی کتاب «گر نوشته» برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری
نشست نقد و معرفی کتاب «گر نوشته» نوشته مسعود سلطانی با حضور نویسنده اثر در کتابخانه شهید مفتح هفشجان برگزار شد.
نشست نقد و معرفی کتاب «گر نوشته» برگزار شد

به گزارش لیزنا، به همت مسئول و کتابداران کتابخانه شهید مفتح هفشجان کتاب «گر نوشته» با حضور مسعود سلطانی، نویسنده اثر؛ مریم قاسمی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرکرد؛ عزت الله صدیقی، مسئول انجمن داستان نویسی تیمور ترنج و منتقد؛ محسن دادایی، کارشناس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرکرد و جمعی از اعضا و هنرمندان شهر هفشجان در این کتابخانه معرفی و نقد شد.

در این مراسم مسعود سلطانی، نویسنده کتاب ضمن معرفی اثر گفت: نام این  کتاب برگرفته از نام کتیبه‌ای متعلّق به چهار هزار سال پیش از میلاد مسیح است. منقوش بر دیواره‌ای صاف و صیقلی در کوه جهان‌بین، که روزگاری در راه دزپارت قرار داشته ‌است. این کتاب روایتی از سلحشوری مردمان منطقه در برابر ظلم خوانین است و در هزار نسخه و ۱۶۵ صفحه به چاپ رسیده است.

در ادامه عزت الله صدیقی به عنوان منتقد، در خصوص این کتاب گفت: «گر نوشته» علاوه بر قصه دراماتیک از چهار دیدگاه روایت می شود و می توان ادعا کرد به لحاظ مدرن نویسی در جایگاه بسیارخوبی قرار دارد و نویسنده سعی کرده است رمان را به سمت چند صدایی هدایت کند.‏

وی افزود: استفاده از ویژگی‌های بومی و محلی مردم هفشجان در بازآفرینی داستان های واقعی این اثر، ارزشی دوچندان به محتوای این کتاب بخشیده است.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس به نویسنده کتاب و منتقد از آنان تجلیل شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: