کد خبر: 39802
تاریخ انتشار: شنبه, 18 خرداد 1398 - 14:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انتصاب مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
پروانه رضاقلیزاده با حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل منصوب شد.
انتصاب مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

 به گزارش لیزنا، با هماهنگی استاندار محترم و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پروانه رضاقلیزاده را به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

سرکار خانم پروانه رضاقلیزاده با سلام نظر به تخصص، تجربیات و تعهد سرکار عالی در عرصه فرهنگی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان اردبیل منصوب می شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باریتعالی و بهره مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست های توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

همچنین دبیرکل نهاد از زحمات رباب عزیزخانی که پیش از این برای مدت حدود پنج سال مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل بود، قدردانی کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: