کد خبر: 40111
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 شهریور 1398 - 09:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

3 شهریور ماه برگزار می شود

مراسم پایانی جشنواره کتابخوانی رضوی در تهران

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران
 آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در تهران 3 شهریور ماه برگزار می شود.
مراسم پایانی جشنواره کتابخوانی رضوی در تهران

 به گزارش لیزنا،  علی نیکنام اظهار کرد: آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی 3 شهریور ماه ساعت ۱۷ با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، امام جمعه موقت شهر تهران و دیگر مسئولان فرهنگی شهر تهران به همراه تقدیر از برگزیدگان در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی محقق حلی برگزار می‌شود.

او افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی تهران بزرگ با اداره کل کتابخانه‌های عمومی برای برگزاری  نهمین جشنواره رضوی همکاری بسیار خوبی داشتند.

نیکنام گفت: تعامل دستگاه‌ها و نهادها با یکدیگر و همدلی و دغدغه‌مندی در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و همچنین انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی به‌موقع سبب استقبال مردمی از این جشنواره نسبت به سال گذشته شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با بیان این‌که میزان مشارکت در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی نسبت به دوره گذشته رشد ۲.۵ برابری داشته است، گفت: سال گذشته تعداد ۲۴ هزار و ۸۴۹ نفر در هشتمین دوره شرکت کردند که با تلاش کتابداران، میزان مشارکت مردمی در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به  ۶۰ هزار و ۷۰۸ نفر رسیده است. از این تعداد ۳۱ هزار و ۴۶۵ نفر به صورت مکتوب، ۲۹ هزار و ۱۴۱ نفر به صورت آنلاین و ۱۵۵۶ نفر به صورت خانوادگی در جشنواره شرکت کردند.

در این راستا تاکنون شهرستان‌های قدس، فیروزکوه، قرچک، رباط کریم، ملارد و پاکدشت، مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی و تجلیل از برگزیدگان را برگزار کرده‌اند و آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی شهر تهران نیز یکشنبه، ۳ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی محقق حلی به نشانی میدان شوش، خیابان ری، قبل از پارک کوثر، نبش خیابان محمد یزدی برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: