کد خبر: 40116
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 شهریور 1398 - 18:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از 80 برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در تهران + تصویر

منبع : لیزنا
 مراسم اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در تهران با تقدیر از ۸۰ نفر از برگزیدگان در کتابخانه علامه حلی برگزار شد.
تقدیر از 80 برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در تهران  + تصویر

 به گزارش لیزنا، اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در کتابخانه علامه حلی برگزار شد.

علی نیکنام مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و امید است دولتمردان در مسیر خدمت بیشتر به مردم فعالیت کنند.

او ادامه داد: اختتامیه جشنواره رضوی هر ساله به صورت استانی برگزار می‌شد اما در سال جاری به واسطه استقبال و حضور مردم به صورت شهرستانی در شهرستان‌های مختلف از جمله ملارد، قدس، رباط کریم، پیشوا، پاکدشت و غیره نیز برگزار شد.

نیکنام با اشاره به مشارکت 2.5 برابری مردم در این جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته گفت: در بخش نقاشی 4 هزار و 700 نفر از کودکان در این جشنواره شرکت داشتند، همچنین فضای مجازی نیز فرصتی برای شرکت در این جشنواره شد که 3 هزار و 500 نفر در این قالب شرکت کردند که امروز از 80 نفر از برگزیدگان تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: