کد خبر: 40770
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 دی 1398 - 13:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در قالب مسابقه دل‌نوشته نویسی؛

مهریزی‌ها دل‌نوشته‌های خود را به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنند

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه ­های عمومی یزد
مسابقه دل نوشته «من هم یک قاسم سلیمانی هستم» به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام،حاج قاسم سلیمانی و به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز برگزار می شود.
مهریزی‌ها دل‌نوشته‌های خود را به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنند

به گزارش لیزنا، سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز با بیان این خبر گفت: ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم دارالولایه مهریز در مورد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و الگوپذیری هرچه بیشتر آنان از این سردار بزرگ، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی در ادامه بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 12 بهمن ماه سال جاری، دل‌نوشته‌های خود را به صورت دستی و حداقل در 10 سطر نوشته و با درج مشخصات شخصی به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز تحویل دهند.

رئیس اداره کتابخانه‌های مهریز از برگزاری اختتامیه و رونمایی از دل نوشته‌های برتر این مسابقه در چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در روز 22 بهمن ماه که مصادف  با چهلمین روز شهادت این سردار سرافراز است، 15 اثر برتر مسابقه لوح سپاس و جوایزی نفیس دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، این مسابقه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز، هیئت روضه‌الشهدای مهریز و اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: