به مناسبت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار
نمایشگاه کتاب در خورموج افتتاح شد

به گزارش لیزنا، بر اساس گزارش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، در آیین گشایش این نمایشگاه غلامرضا مهرجو گفت: کتاب‌خوانی امروزه نیاز فوری جامعه است و امید است بتوانیم به سمتی برویم که جامعه نیاز خود را به سمت کتاب و کتاب خوانی ببرد.

وی ادامه داد: بدیهی است توسعه فرهنگی مسیر و بستر اصلی آن کتاب و کتاب‌خوانی است و توسعه کشور زیر بنای آن توسعه فرهنگی است.

فرماندار دشتی اضافه کرد: تا این مقدمات به وقوع نپیوندد قطعا ما به توسعه ملی و زیربنایی دست پیدا نمی‌کنیم و همه ما وظیفه داریم در این راستا کمک کنیم.

وی افزود: نیاز است یک نهضت نرم‌افزاری فکری در مردم ایجاد شود تا نیاز به کتاب و کتاب‌خوانی را احساس کنند. با حرکت جامعه به این سمت قطعا" توسعه فرهنگی بوجود خواهد آمد.

 

فرماندار شهرستان دشتی نیز ضمن تبریک روز کتاب و کتاب خوانی گفت: سال گذشته و امسال تاکنون سال پربرکتی در عرصه فرهنگی در شهرستان شاهد بودیم که با ثبت باشگاه‌های کتاب‌خوانی، ایستگاه مطالعه و برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی اقدامات خوب و ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی صورت گرفت.

مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی گفت: این نمایشگاه با همکاری انتشارات سپهر ادب تهران و هشت ناشر دیگر با ٢ هزار عنوان و ٢٠ هزار جلد و ٣٠ درصد تخفیف به مدت بیست روز در خورموج دائر است.