کد خبر: 4800
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 ارديبهشت 1390 - 13:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اقدامات اجرايي نمايشگاه كتاب در پايان مسير؛ غرفه‌ها به موقع تحويل داده مي‌شود

معاون اجرايي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، گفت: پيش‌بيني شده 5 تا 7 روز زودتر از موعد برگزاري نمايشگاه؛ سالن‌ها و غرفه‌ها را به ناشران تحويل دهيم تا بتوانند با فراغ بال و فرصت مناسب به برنامه ريزي خدمات اقدام كنند.

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، حميد قبادي، معاون اجرايي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران درباره اقدامات اجرايي نمايشگاه گفت: بخش عمده كار تا اين لحظه به اتمام رسيده و به عبارتي سالن شبستان، از مهمترين بخش‌هاي نمايشگاه كه ناشران عمومي در آن مستقر هستند روزهاي پاياني كار اجرا را پشت سر مي‌گذارد. 

به گفته وي، بر اساس جدول زمان‌بندي اين بخش در موعد مقرر آماده خواهد بود و در زمان معين تحويل داده مي‌شود؛ بخش‌هاي ديگر هم به همين شكل است؛ همچنين پيش‌بيني مي‌شود بخش ناشران دانشگاهي و آموزشي كه بيرون از محوطه هستند هم به موقع برسد. 

قبادي تصريح كرد: در حال حاضر اكثر بخش‌ها در حال نهايي‌شدن هستند؛ پيش‌بيني شده 5 تا 7 روز زودتر از موعد برگزاري نمايشگاه؛ سالن‌ها و غرفه‌ها را به ناشران تحويل دهيم تا بتوانند با فراغ بال و فرصت مناسب به برنامه ريزي خدمات اقدام كنند؛ قطعا اين مهم اتفاق خواهد افتاد. 

وي با اشاره به بخش كودك و نوجوان ابراز داشت: در بخش كودك و نوجوان برخي از ناشران بزرگ كار آماده سازي غرفه را آغاز كرده‌اند و چند غرفه از اين ميان نهايي هم شده است. 

معاون اجرايي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با تأكيد بر بخش كتاب‌هاي خارجي هم اظهار داشت: سالن انبار تحويل كتاب، كاملاً آماده شده همچنين سالن كتاب‌هاي عربي و بخش قسمت ريالي كتاب‌هاي لاتين هم در حال نهايي شدن است كه در موعد مقرر سالن‌ها تحويل داده مي‌شوند. 

قبادي ضمن اشاره به بحث محوطه نمايشگاه گفت: بحث محوطه، غرفه‌هاي بيروني و تداركات رفاهي و تسهيلات جانمايي شده و استراحتگاه‌ها و باجه‌ها تحويل امانات تعيين شده، سازهاي موقت نصب شده و كار در مراحل پاياني به سر مي‌برد. 

وي در مورد صندلي‌ها افزود: براي محوطه صندلي‌هاي پاركي با تعداد قابل توجهي در مصلي پيش‌بيني و جانمايي شده و در چند روز باقيمانده و تا پيش از تحويل غرفه به ناشران كارهاي اجرايي آن به اتمام مي‌رسد. 

قبادي با تاكيد بر سالن‌هاي اطلاع‌رساني گفت: در حال حاضر اين سالن‌ها آماده شده و به عبارتي با نصب تجهيزات رايانه‌اي مي‌توانند كار خود را آغاز كنند. 

به گفته معاون اجرايي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، بخش جنبي هم جزء حوزه‌هايي است كه كارهاي آماده‌سازي آن آغاز شده و مسئولين آن بخش هم موضوعات محتوايي خود را دنبال مي‌كنند؛ از نظر آماده سازي اين بخش هم در حال اتمام مراحل خواهد بود. 

قبادي با تأكيد بر آماده سازي سالن سراي اهل قلم بيان كرد: سالن نشست‌هاي سراي اهل قلم آماده شده، و در موعد مقرر تحويل داده مي‌شود. 

معاون اجرايي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در مورد اورژانس و آتش نشاني نمايشگاه ادامه داد: اورژانس و آتش نشاني هم در نمايشگاه مستقر شدند؛ مي‌توان گفت كه گمرك نمايشگاه هم به عبارتي روزهاي پاياني خود را در بحث تحويل كتاب سپري مي‌كند چرا كه مدت‌ها پيش كار خود را آغاز كرده و در حال حاضر مراحل پاياني كار سپري مي‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: