کد خبر: 4807
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 ارديبهشت 1390 - 15:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

220 ميليون ريال اعتبار دانشگاه شريف براي خريد از نمايشگاه كتاب

معاون كتابخانه مركزي دانشگاه صنعتي شريف از تخصيص 220 ميليون ريال اعتبار براي خريد ارزي كتاب از نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایبنا ، فرنوش رقابي گفت : با اشاره به اينكه اين سهميه ويژه خريد ارزي كتابخانه مركزي و کتابخانه‌های دانشکده‌ای دانشگاه شريف است، افزود: البته كتاب‌هاي فارسي مورد نياز دانشگاه نيز از نمايشگاه خريداري خواهد شد. 

وي در ادامه افزود: با توجه به اينكه كتابخانه مركزي همواره در طول سال خريد كتاب‌هاي فارسي را انجام مي‌دهد،‌اولويت خريد براي كتاب‌هاي لاتين در نظر گرفته شده است. 

رقابي در ادامه افزود: فهرست كتاب‌هاي مورد سفارش جامعه علمي دانشگاه‌ نيز دريافت شده و پس از كنترل با موجودي كتابخانه از نمايشگاه خريداري مي‌شود.

رقابي اولويت خريد كتاب را براي آثار فني و مهندسي دانست و توضيح داد: چندي است كه كتابخانه‌هاي دانشكده‌هاي دانشگاه صنعتي شريف در كتابخانه مركزي ادغام شده است و بنابراين هر كتاب درسي مورد نياز دانشكده‌ها توسط كتابخانه مركزي تامين مي‌شود.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: