کد خبر: 4883
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 ارديبهشت 1390 - 16:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

آغاز به کار ستاد مدیریت بحران نمایشگاه بین‌المللی کتاب

ستاد مدیریت بحران بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشکیل کمیته های امنیت و انتظامات و اجرایی و رفاهی به منظور فراهم ساختن شرایط مناسب برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کتاب کار خود را آغاز کرد.

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر ، تهیه دستور العمل اجرای نمایشگاه و تبیین وظایف همه سازمان‌ها و ستادهای مسئول در امر برگزاری نمایشگاه، تشکیل جلسات آموزش اطفای حریق برای ارتقای آگاهی غرفه‌داران و مسئولان اجرایی نمایشگاه، تشکیل جلسات هماهنگی با مسئولان و نمایندگان سازمان‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهر تهران،تشکیل جلسه با مسئولان غرفه‌های مواد غذایی با تاکید بر رعایت موازین بهداشتی، کنترل و نظارت بر رعایت اصول و معیارهای ایمنی در تشکیل غرفه‌ها ، جانمایی محل‌های استقرار واحدهای سیار عملیاتی و درمانگاهی اورژانس تهران،جانمایی محل استقرار تیم‌های عملیات سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی تهران وهماهنگی با نیروی انتظامی تهران بزرگ جهت برقراری تأمین امنیت محوطه داخلی نمایشگاه وکنترل ترافیک مسیرهای منتهی به نمایشگاه بخشی از اقدامات کمیته امنیت و انتظامات بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که به منظور برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه تاکنون انجام گرفته است.

نخستین جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شهر تهران با حضور مرتضی طلایی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده بود .

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: