تعلیق فعالیت انتشارات تیمورزاده در نمایشگاه

به گزارش لیزنا به نقل از مهر، فرهاد تیمورزاده، درباره سرانجام اعتراضش به کوچک بودنش غرفه انتشارات تیمورزاده در نمایشگاه کتاب ضمن اشاره به تحصن خود در یکی از خیابان‌های تهران گفت: ساعت 19 روز گذشته ماموران کلانتری 129 جامی به اتهام اخلال در رفت و آمد و نظم عمومی، من را بازداشت و روانه کلانتری کردند و پس از حدود 2 ساعت اعلام کردند که صبح فردا (13 اردیبهشت) به یک شعبه قضایی مراجعه کنم تا به پرونده‌ام در آنجا رسیدگی شود.

وی افزود: اما با وجود اینکه من صبح امروز به شعبه مذکور مراجعه کردم، به من اعلام شد که پرونده‌ای برایم تشکیل نشده است. گویا ماموان نیروی انتظامی تنها قصد داشته‌اند من به اعتراض خود ادامه ندهم.

این ناشر در ادامه درباره وضعیت غرفه‌اش در نمایشگاه گفت: صبح امروز مدیر سالن ناشران دانشگاهی نمایشگاه با حضور در غرفه ما و بدون هیچ الام کتبی و تنها با نقل قولی از آقای دری (رئیس نمایشگاه) به مسئولان غرفه که در حال چینش کتاب‌های بوده‌اند، اعلام کرده تا زمان تعیین تکلیف نهایی درباره انتشارات تیمورزاده، آنجا را ترک کنند.

تیمورزاده درباره وضعیت کتاب‌هایش در غرفه مذکور اضافه کرد: من هیچ اطلاعی از وضعیت آنها ندارم و نگفته‌اند که چه کسی مسئولیت آنها را بر عهده خواهد گرفت.