کد خبر: 4909
تاریخ انتشار: سه شنبه, 13 ارديبهشت 1390 - 21:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اهداء بن كتاب به خبرنگاران حاضر در نمايشگاه؛ شارژ بن‌ الكترونيكي پس از يكسان‌سازي

جعفري با اشاره به اينكه شارژ كردن كارت‌هاي گذشته اجحاف به ساير خبرنگاران خواهد بود و پس يكسان‌سازي در طول سال به ساير خبرنگاران نيز اهدا مي‌شود، گفت: در ايام برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران به خبرنگاران حاضر اين حوزه بن كتاب اهداء مي‌شود.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، سيدمهدي جعفري مدير كميته روابط عمومي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران درباره شارژ كارت‌هاي كتاب خبرنگاران يا (بن كارت الكترونيكي خبرنگاران) گفت: امسال به تمامي خبرنگاران مستقر و حاضر در نمايشگاه بن خريد اهداء مي‌شود. 

به گفته جعفري، بن كارت الكترونيكي خبرنگاران در فواصل برنامه شارژ مي‌شود اما در ايام نمايشگاه به خبرنگاران حاضر بن كتاب تعلق مي‌گيرد. 

مدير كميته روابط عمومي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران متذكر شد: به دليل اينكه خبرنگاران حوزه كتاب تغيير كرده و بسياري به اين حوزه پيوسته‌اند و خيلي از خبرنگاران اين حوزه هنوز موفق به دريافت بن كارت الكترونيكي نشده‌اند، در فواصل سال به تمامي خبرنگاران اين حوزه با جمع‌بندي كامل به همه اين كارت‌ها با شارژ اهداء مي‌شود. 

وي افزود: اما در طول برگزاري نمايشگاه بيست و چهارم كتاب تهران براي خبرنگاران بن در نظر گرفته شده و اين بن‌ها به افرادي كه حضور فعال دارند عرضه مي‌شود. 

وي با اشاره به يكسان‌سازي و اهداء بن كارت الكترونيكي به خبرنگاران حوزه كتاب عنوان كرد: شارژ كردن كارت‌هاي گذشته مشكلي نخواهد داشت، اما اين امر اجحاف به سار خبرنگاران خواهد بود، پس بر اساس يكسان‌سازي در طول سال به ساير خبرنگاران از اين كارت‌ها اهدا مي‌شود. 

مدير كميته روابط عمومي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خاطر نشان كرد: در طول سال عملا 170 خبرنگار توسط روابط عمومي احصا شده و داراي كارت خبرنگاري حوزه كتاب هستند؛ اما اگر امروز كارت‌هاي گذشته شارژ شوند در حق ساير خبرنگاران تازه پيوسته به اين حوزه ظلم خواهد شد، از اين رو با هماهنگي‌هاي به عمل آمده در طول نمايشگاه بيست و چهارم بن به خبرنگاران ارائه مي‌شود تا با يكسان‌سازي و آمار دقيق «بن كارت الكترونيكي» در طول سال به سايرين نيز تعلق گيرد. 
جعفري در ادامه تاكيد كرد: با تكميل ليست خبرنگاران حوزه كتاب براي تمامي آنها بن كارت الكتروني صادر خواهد شد. 

وي با اشاره به اعلام آمادگي نمايندگان رسانه‌هاي مختلف خبري و اطلاع‌رساني براي پوشش اين رويداد مهم فرهنگي، گفت: تاكنون حضور500 نماينده از رسانه‌هاي خبري، اطلاع رساني، راديويي و تلويزيوني در اين رويداد مهم قطعي شده است. 

به گفته وي، حضور گزارشگران و برنامه‌سازان 11 شبكه راديويي و 7 شبكه تلويزيوني داخلي به كميته روابط عمومي اعلام شده و براي استقرار آن‌ها در مكان‌هاي مناسب هم تداركات لازم صورت گرفته است. 

مدير كميته روابط عمومي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران يادآور شد: با همكاري اداره كل رسانه‌هاي خارجي معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي حضور بيش از 20 رسانه خارجي در نمايشگاه امسال قطعي شده است. 

وي حضور نمايندگان روزنامه‌ها، نشريات سراسري و خبرگزاري‌ها وپايگاه‌هاي اطلاع رساني در نمايشگاه امسال را در حد مطلوب توصيف كرد و افزود: كميته روابط عمومي آمادگي دارد تا زمينه‌هاي حضور همه نمايندگان رسانه‌ها و پوشش اين نمايشگاه بزرگ را همچون سال‌هاي گذشته فراهم كند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: