کد خبر: 4919
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 ارديبهشت 1390 - 13:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

برنامه‌هاي ويژه نهاد كتابخانه‌ها در نمايشگاه كتاب اعلام شد

نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور با ارائه برنامه‌هاي متعددي در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران شركت مي‌كند.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس،‌ نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور به مناسبت فرارسيدن ايام برگزاري بيست و چهارمين نمايشگاه كتاب، ضمن شركت در اين نمايشگاه برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي كليه بازديدكنندگان از نمايشگاه اجرا مي‌كند. 
برگزاري نشست‌هاي تخصصي "نقش كتابخانه‌هاي عمومي در رشد اقتصادي جامعه " و "هويت كتابداري و اطلاع‌رساني " در روزهاي پنجشنبه 22 ارديبهشت ماه سال جاري از ساعت 14 تا 15.40 و پنجشنبه بيست و دوم ارديبهشت ماه سال جاري از ساعت 18 تا 19.40 از جمله برنامه‌هاي اداره كل پژوهشي نهاد كتابخانه ها در ايام برگزاري بيست و چهارمين نمايشگاه كتاب است. 
در اين نشست‌ها ابراهيم شمشيري، غلامحسين نفيسي، فهيمه باب الحوائجي، محمد خندان، سعيد رضائي شريف آبادي، ابراهيم افشار و نرگس نشاط ابعاد مختلف موضوع‌هاي ذكر شده را بررسي خواهند كرد. 
اداره كل فرهنگي نهاد كتابخانه‌ها نيز با مسابقه كتابشناسي ويژه عموم مخاطبين و كتابداران در غرفه نهاد در شبستان اصلي حضور دارد است. 
لازم به ذكر است در اين مسابقه، با پاسخ به 20 سوال، ميزان آشنايي افراد با نويسندگان، عناوين و موضوعات كتاب‌هاي فاخر و ارزشمند سنجيده مي‌شود. امكان تحويل فرم‌ها به 2 شيوه حضوري (تحويل در محل غرفه نهاد كتابخانه‌ها در شبستان اصلي و بخش جنبي) و ارسال فرم‌ها به صورت فرم پست جواب قبول وجود دارد. 
عضويت رايگان كودكان در كتابخانه‌هاي عمومي داراي بخش كودك، مسابقه نقاشي، اهداي هداياي ويژه كودكان و برگزاري نمايش خياباني در محوطه نمايشگاه و بخش كودكان غرفه نهاد كتابخانه‌ها از جمله برنامه‌هايي ديگري است كه توسط اداره كل فرهنگي در نمايشگاه كتاب امسال اجرا مي‌شود. 
اداره كل امور كتابخانه‌ها نيز با برنامه‌هايي از جمله ثبت‌نام رايگان جهت عضويت در كليه كتابخانه‌هاي عمومي متعلق به نهاد كتابخانه‌ها در سراسر كشور، ويژه عموم بازديدكنندگان، در 5 محل از نمايشگاه حضور دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: