کد خبر: 4937
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 ارديبهشت 1390 - 18:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

ممنوعیت ارائه محصولات غيرمرتبط با كتاب در نمایشگاه

محمد اللهياري فومني،‌ مدير كميته ناشران داخلي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، از ممنوعیت ارائه محصولات غيرمرتبط با كتاب در غرفه‌ها و برخورد با ناشران متخلف خبر داد.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایبنا ، اللهياري فومني گفت: در صورتي‌كه ناشري قصد داشته باشد محصولي غير از كتاب را در غرفه خود ارائه كند بايد آن‌ را به كميته ويژه بررسي اين محصول تحويل دهد. 

وي ادامه داد: در صورت تاييد كميته ويژه و پس از انجام بررسي‌هاي لازم، ناشران مي‌تواند اين محصولات را در غرفه خود ارائه كنند. 

اللهياري فومني با اشاره به آماده نبودن برخی غرفه‌هاي نمايشگاه در صبح امروز اظهار داشت: تنها درصد اندكي از غرفه‌هاي متعلق به ناشران شهرستاني آماده نبودند و براي چينش غرفه‌ها تا ظهر امروز به آن‌ها فرصت داده شده است. 

وي افزود: در صورتي‌كه ناشري تا ظهر امروز غرفه خود را آماده نكرده باشد از حضور در نمايشگاه محروم مي‌شود و ناشر ديگري جايگزين آن خواهد شد. 

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 14 تا 24 ارديبهشت در مصلای امام خميني(ره) برپاست.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: