کد خبر: 4938
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 ارديبهشت 1390 - 18:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

آغاز ثبت‌نام مجدد بن‌كارت دانشجويي منوط به تصميم رييس نمايشگاه است

مدير كميته ناشران داخلي گفت: آغاز ثبت نام مجدد بن‌كارت دانشجويي به تصميم رياست نمايشگاه بستگي دارد.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، محمد الهياري مدير كميته ناشران داخلي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در مورد ميزان بازديد در فضاي روز نخست نمايشگاه گفت: از چند روز پيش از آغاز نمايشگاه و با توجه به آمد و شد ناشران به مصلي اين تلقي براي مردم پيش آمده كه نمايشگاه آغاز شده و حتي مرتب از مسئولين سوال مي‌كردند نمايشگاه شروع شده است؟ 
وي افزود: امروز كه روز نخست برپايي نمايشگاه است تقريبا غرفه‌ها آماده شده اما چند غرفه همچنان خالي است كه ناشران در حال چينش آنها هستند. 
الهياري در مورد ناشران متخلف گفت: ناشراني كه نتوانستند در نمايشگاه حضور يابند به جاي آنها ناشراني ديگر جايگزين خواهند شد. 
وي تصريح كرد: استقبال نسبت به روز اول بسيار خوب است، مردم به كتاب علاقمند هستند و سعي مي‌كنند هر سال به اين باشگاه فرهنگي مراجعه كنند چرا كه نمايشگاه ميعادگاه اهل كتاب است. 
وي در ادامه در مورد جايگزيني ناشران متخلف كه در چينش غرفه‌ها تعلل مي‌كنند اظهار داشت: با نظارت در محل شبستان غرفه‌هاي خالي معين شد و پس از مشاهده اين چند غرفه خالي جلسه‌اي برپا شد تا با تدابيري، ناشراني كه كتاب‌هايشان به حد نصاب نرسيده بود اما در حال حاضر مي‌توان آنها را جايگزين كرد جايگزين ناشران تعلل كننده شوند. 
وي با اشاره به بازديد نمايشگاه تصريح كرد: مد نظرمان اين است كه چينش و آرايش غرفه به طريقي باشد كه مردم، علاقمندان با سهولت رفت و آمد داشته باشند بايد امكانات برق و دستگاه‌هاي كارت‌خوان فراهم باشد تا علاقمندان به يار مهربان بهره بهتري را ببرند. 
الهياري درباره رعايت حجاب و عفاف غرفه‌داران متذكر شد: رعايت جدي حجاب و عفاف نكته‌اي است كه به شدت مورد تأكيد مسئولين نمايشگاه است، اين مسئله دائما به غرفه‌داران تذكر داده مي‌شود تا شاهد رعايت اين امر از سوي آنها باشيم. 
مدير كميته ناشران داخلي با اشاره به اينكه سايت ثبت نام دانشجويان مسدود شده و علت اين امر از سوي مسئولين بانك صادرات پر شدن ظرفيت صد هزار نفري عنوان شده، پاسخ داد: امسال براي اينكه ثبت‌نام دانشجويان با سهولت انجام شود تدبيري انديشيده شد تا 10 روز پيش ازآغاز نمايشگاه ثبت نام انجام شود اما اگر افزايش درخواستي از اين پس از سوي دانشجويان باشد اين درخواست به مديريت و رياست نمايشگاه منتقل مي‌شود تا تدابير لازم اعمال شود. 
وي در مورد درخواست 110 هزار نفري دانشجويان عنوان كرد: مسئولين بانك بايد با مسئولين ارشاد و نمايشگاه به توافق برسند اما باز شدن مجدد سايت و افزايش درخواست به تصميم رياست نمايشگاه بستگي دارد چرا كه بايد ديد هنوز ميزان اعتبار در اختيار هست يا نه.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: