کد خبر: 4942
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 ارديبهشت 1390 - 21:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اختصاص غرفه‌های تجمیعی برای ناشران غایب در نمایشگاه

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران از اختصاص غرفه‌های تجمیعی به آن دسته از ناشرانی که شرایط لازم را برای حضور در نمایشگاه کسب نکرده‌اند، خبر داد.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر ، محمد اللهیاری فومنی تعداد ناشران حاضر در بخش بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را 2400 ناشر برآورد کرد و گفت: با توجه به اینکه غرفه‌ها چند روز قبل از آغاز نمایشگاه تحویل ناشران شده بود، قریب به اتفاق ناشران غرفه‌هایشان را تحویل گرفته‌اند و در حال فعالیت نمایشگاهی خود هستند.

وی همچنین افزود: امیدوارم آن دسته از ناشرانی را که بیرون گود مانده‌اند، در غرفه‌های خالی جای دهیم و به همین خاطر ممکن است تغییر اندکی در تعداد کلی ناشران بخش داخلی صورت گیرد.

مدیر کمیته ناشران داخلی درباره تعداد ناشران غایب هم گفت: همیشه تعدادی از ناشران هستند که به حد نصاب لازم برای حضور در نمایشگاه دست پیدا نمی‌کنند و تعداد آنها هم زیاد نیست.

اللهیاری  تاکید کرد: ما سعی داریم به این تعداد کم یا متوسط هم غرفه‌های تجمیعی بدهیم که بتوانند در نمایشگاه حضور یابند.

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران همچنین درباره ناشرانی که ثبت نام کرده‌اند اما هنوز در غرفه‌های خود مستقر نشده‌اند، گفت: بیش از 90 درصد ناشران در غرفه‌های خود حضور دارند و فقط تعداد کمی هستند که هنوز در نمایشگاه حضور نیافته‌اند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: