کد خبر: 4953
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 ارديبهشت 1390 - 13:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

علي‌رغم افزايش مراجعه، ساعت كاري نمايشگاه كتاب افزايش نمي‌يابد

مدير روابط عمومي نمايشگاه كتاب از عدم افزايش ساعات بازديد از نمايشگاه بيست و چهارم كتاب تهران خبر داد.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، سيدمهدي جعفري مدير روابط عمومي نمايشگاه كتاب ضمن اشاره به جمعيت علاقه‌مند فراوان كه در روز نخست و دوم و در ساعات آغازين به كار نمايشگاه وارد مصلاي شدند گفت: جمعيت مشتاق فراواني روز گذشته و امروز در صحن مصلاي شاهديم، ديروز به عنوان روز نخست شاهد استقبال بسيار خوبي بوديم. 

وي به ساعات كار نمايشگاه كتاب در روز دوم و استقبال عمومي اشاره و تصريح كرد: امروز درهاي ورودي شبستان و سالن‌هاي مصلاي زودتر از موعود مقرر به روي بازديد كنندگان گشوده شد اما ناشران ملزم و موظف هستند از ساعت 10 در غرفه‌ها حضور يابند. 

وي در پاسخ به  این سؤال که گفته مي‌شود ركورد بازديد كنندگان در روزهاي تعطيل آتي، شكسته خواهد شد و آيا براي اين امر به افزايش ساعات بازديد علاقمندان انديشيده شده يا نه پاسخ داد افزايش ساعات كار نمايشگاه در 2 روز آينده كه تعطيل عمومي منوط به نظر حاضران در جلسه شورا و رئيس نمايشگاه دارد كه در صورت افزايش ساعات بازديد اين امر اطلاع‌رساني خواهد شد. 

وي در ادامه درباره اينكه ساعات نمايشگاه همانند سابق خواهد بود تصريح كرد: همانند آنچه كه قبلا گفته و روز گذشته هم اعلام شد ساعات كار نمايشگاه از 10 تا 20 است اما افزايش اين ساعات بستگي به نظر رئيس نمايشگاه دارد. 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: