کد خبر: 4954
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 ارديبهشت 1390 - 14:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

عدم اخذ «بن‌كارت كاغذي» از سوي ناشران تخلف محسوب مي‌شود

مدير كميته ناشران داخلي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: عدم اخذ بن كارت از سوي ناشران تخلف محسوب شده و با ناشران و غرفه‌داران برخورد خواهد شد.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، محمد اللهياري مدير كميته ناشران داخلي بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران درباره تخطي برخي ناشران در عدم اخذ بن‌هاي كاغذي از سوي ناشران گفت: عدم اخذ بن كارت از سوي غرفه‌داران تخلف محسوب مي‌شود. 

وي با تاكيد بر اينكه اين امر تا پيش از اين هم مرسوم بوده و همگان بر طبق ضوابط موظف به عمل آن همستند، خاطر نشان كرد: بر اساس ضوابط و قوانين نمايشگاه، ناشران موظفند تا در قبال دريافت بن كتاب به مخاطبان كتاب بفروشند. 

وي با اشاره به خدمات بانكي ارائه شده از سوي غرفه‌داران عنوان كرد: همه غرفه‌ها مجهز به دستگاه كارتخوان هستند تا همگان بتوانند خريد خود را انجام دهند. 

اللهياري در مورد بن‌كارتهاي دانشجويي و بسته شدن سايت ثبت‌نام گفت: امسال 10 روز قبل از برگزاري نمايشگاه ثبت نام انجام شده و اگر درخواست افزايش از طرف دانشجويان مطرح شده بايد به رياست نمايشگاه انتقال داده شود تا تصميم‌گيري‌هاي لازم صورت گيرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: