کد خبر: 4955
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 ارديبهشت 1390 - 14:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

400 عنوان کتاب در غرفه فرانسه

غرفه فرانسه در سالن ناشران خارجی بیست و چهارمین دوره بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران با 400 عنوان کتاب میزبان مخاطبان خود است.

به گزارش لیزنا به نقل از ستاد اطلاع­ رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران، نگین نگهبان، مسئول غرفه فرانسه گفت: کتاب­های ارایه شده در این سالن تنها به منظور معرفی به نمایش درآمده است. علاقه­مندان برای خرید این کتاب­ها باید با ثبت سفارش کتاب مورد نظر خود را پس از نمایشگاه دریافت کنند.

وی با اشاره به محصولات فرهنگی ارایه شده در این نمایشگاه از سوی غرفه فرانسه گفت: با توجه به اینکه در دوره­های گذشته نمایشگاه کتاب، آثار چاپ شده نویسندگان عرب نیز توسط این غرفه ارائه شده در این دوره، تمام عناوین به نمایش درآمده از نویسندگان فرانسوی است.

نگهبان اضافه کرد: تنها اثر غیرفرانسوی این غرفه با عنوان «روح سرکش» از آثار تصویری عکاس ایرانی معروف به «رضا» است که به موضوع زندگی مردم افغانستان پرداخته و در فرانسه به چاپ رسیده است.

غرفه کتاب فرانسه با همکاری انجمن ناشران بین­المللی فرانسه و سفارت­ این کشور در ایران برپا شده است.

کتاب­های غرفه فرانسه در بخش­های کودک، لغت­نامه، ادبیات (رمان) و علوم اجتماعی است که همگی در سال­های 2010 و 2011 میلادی منتشر شده ­اند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: